Skip to main content

Hari ini di lancarkan

Salam semua...

Hari ini aku merasmikan blog aku yang baru di http://sodep.blogspot.com, mungkin penggunaan blogger ni dah lama bg korang. Tapi bg aku satu perkara yang baru, rumit jugak untuk aku mengerjakannya.

Di dalam blog ni masih tidak ada list blog siapa siapa pun lagi, aku mintak maaf sebab aku tak dapat nak sedut semua list link kawan² dari blog aku yang sebelom ni sebab aku tak tau camana nak buat.

Blog aku di http://sodep,amanz.org tu aku biarkan buat sementara waktu sebab aku tak tau nak betulkan masalah yang ada kat situ, aku sayang blog tu. Harap amanz boleh bantu aku secepat mungkin.

Pada kawan² yang maukan link mereka di blog aku di sini, sila tinggalkan mesej di ruangan msjbox saya tu. Saya dah bukakan msjbox pada semua, dah takda kunci lagi kat bahagian 'name' tu jadi kawan² boleh tinggalkan mesej pada saya bebila masa yang kawan² suka.

Terima kasih kerana masih maukan saya berada di dunia blog ini.
Sodep | 16 Oktober 1980 | Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia | For any enquiry email to : budakbunian@gmail.com

Comments