Skip to main content

WOoo Syabas Bkk Jpi

Hari nie aku baru dapat tau yang Badan Kebajikan jabatan aku ada bangunkan satu blog dan ruangan forum untuk kakitangan dan ahli badan kebajikan. Aku setuju sangat lah dengan apa yang diorang usahakan. Bukan apa, dengan cara ini ada saluran untuk ahli-ahli memberikan pendapat atau meluahkan sebarang kemusykilan atau ketidakpuashatian. Mungkin ada sesetengah ahli terlalu malu untuk bersuara, dengan cara ini diorang boleh meluahkan pendapat atau komen diorang dengan mudah. Jadi sebarang tindakan boleh di ambil.

Harap ahli² badan dapat menggunakan saluran ini dengan sebaiknya. Aku lihat dan tunggu saja sejauh mana keberkesanannya.

Nak citer pasal semalam pulak. Bilik Hakim sekarang hampir sempurna dengan perabot²nya. Yang kelakarnya 90% perabotnya adalah sama ngan aku. Katil, tilam, dan almari.. Meriah nya bilik dia cam bilik pengantin, tetap tak boleh kalahkan bilik fizi, macam bilik hotel 3 bintang. Nanti aku ambik gambar bilik² kami.. miahahahaha..

Hari nie aku akan berbukak puasa dengan Shai, Matju dan beberapa member blogger lagi. Kalau korang nak join boleh aje, kitorang akan ada di Sogo. Jumpa di sana nanti yer (rujuk gambar kat blog lama aku kat sini )
Sodep | 16 Oktober 1980 | Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia | For any enquiry email to : budakbunian@gmail.com

Comments

Post a Comment