Skip to main content

SAYANG

Dah bersawang dah blog aku ni ye, bukan apa.. otak aku dah kering dah sebab tuh takda idea nak tulis apa dalam blog ni. Semalam dia ada bg idea suruh tulis entry tentang SAYANG, apa yang aku mengerti tentang SAYANG.

Apa yang boleh aku katakan tentang sayang ek, dalam dunia nie ada ramai orang yang kita sayang. Mahupun di depan mata atau berjauhan. Sayang jugak besar perspektifnya, sayang sebagai kawan, keluarga mahupun kekasih.

Sayang tak semestinya sentiasa bersama, kadang² bila berjauhan jugak boleh buat sayang tu semakin kuat. Aku alaminya sendiri, bila berjauhan tak mengikis sedikit pon rasa sayang aku. Pada siapa? pada sesiapa lar yang aku sayang. Jangan nak speku² ok...

Sayang tak semestinya waktu kita gembira je, sayang itu lebih di perlukan sewaktu kita sedang derita, mahupun sakit. Itu membuatkan perasaan kita lebih lega.

Mesti korang teringat orang yang korang sayang sekarang nie kan, jadi sms lar atau hubungilar orang yang korang sayang sekarang... sebelom terlambat.

*terima kasih sebab jaga kita waktu sakit...
*rindu sangat kat mak, raya pertama tanpa mak di sini.
Sodep | 16 Oktober 1980 | Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia | For any enquiry email to : budakbunian@gmail.com

Comments