Skip to main content

SUPRISE!!

Tengah hari tadi tetiba terima call dr abang rider food panda. Katanya ada pesanan untuk aku. Tetiba aku cuak, aku tertekan oder ke? Ah!! Redha aje lah. Lepas tu aku tanya ada kat mana? Abang rider tu cakap dah sampai depan menara.

Eh? Kat opis?.. aku tanya lagi dari siapa. Abang rider tu cakap dari *****. Eh! Nama housemate aku dulu. Blur jap. Aku fikir, apa tujuannya tetiba belanja aku makan ni. Tetiba terlintas dalam kepala otak aku, rupanya ada sahabat sorang ni dari johor belanja makan. Buat suprise lak dia. 


Aku fikir kene scam tadi. Ingat dia belanja aku sorang je. Rupanya dia beli banyak. Satu opis aku dapat mencicip makanan. Terima kasih sahabat buat aku dan akak² opis aku happy dapat makanan yang asing kat tekak mereka. Aku hargai sangat. Semuga dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu. 

Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati.

🤭 jangan serik lanje lagi ye.
Sodep | 16 Oktober 1980 | Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia | For any enquiry email to : budakbunian@gmail.com

Comments