Skip to main content

DARAH


Layan lagu sampai lebam. Sekarang aku ulang-ulang lagu ni kat spotify.. dalam tren sampai opis. Entah kenapa layan lak lagu nie. Dramanya aku tak ikut. Tapi OST  nya best. Komposernya pun memang berbakat. layan je lah..


Ke mana ku campakkan
Ke mana ku layangkan
Sisa-sisa memori bertukar ngeri

Dahulu ku pertama
Dahulu ku juara
Kini aku hanya hidup yang mati

Biar ku berlari tanpa bayang mu
Tinggalkan jauh berbatu
Hingga darah air mata bersatu

Lihat aku dari matanya
Apa akan sama semua
Yang engkau bilang cinta
Dan kau ulang ketika bersamanya

Telah ku hitung masa
Telah tergadai nyawa
Hanya untuk melihat kau hancur kan

Apa harus aku padam kan api
Sedang kau biar jiwa ku membara


 

Sodep | 16 Oktober 1980 | Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysia | For any enquiry email to : budakbunian@gmail.com

Comments